Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 27 januari 2012

Bragokex nya favoriten..........



Ja Bragokex har blivit nya favoriten med smör och ost på.....har ingen matlust  längre för fem öre....men sugen på Brago är jag på kvällen.....konstigt....så nu har jag smällt i mig ett gäng....går ju inte i så många i magen....har mått väldigt konstigt idag....matt,svag och tjock i halsen......hatar den där klumpen/svullnaden som sitter där !!! Vikten låg i dag på prick 46 kilo........sitter och små kollar på Skavlan och stickar på Tuvisens tröja......ska kolla på filmen som börjar halv tio på 4:an och se om den är ngt att kolla på....Gissa vad min högsta önskan är just nu........Att Slippa Må Så Här...........Jag skulle ge allt mitt Garn för att allt skulle bli som förr.....

1 kommentar:

  1. Himla bra att du gillar något i matväg! Jag har nyss upptäckt Lemon Curd. Min mor nämnde något om sånt för länge sedan och jag har sett recept i vissa kokböcker men inte kunde jag tro att vanliga enkla digestivekex kunde bli så delikata av ett lager Lemon Curd. Skulle väl ha skrivit något hurtigt och uppmuntrande med, men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig alltför ofta för att inte ha träffat dig IRL!

    SvaraRadera