Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 31 januari 2012

Vill inte.......


gå till lekis är dom första ord han säger när han vaknar Lilla Hjärtat......men vi kör på med inskolningen med att pappan åker med till skolan......Gick ju och la mig vid 23.30 I går kväll och jag tror att jag sovit hela natten.......Kollade på Familjen Annorlunda i går och hjälp va man glömmer att man själv haft det så där.....Men det har nog aldrig varit ngt kaos för här har nog planering varit en prio 1 när man varit så många hemma.....Men vänta tills alla barnen kommer i tonåren DÅ KÄNNS DET ATT MAN HAR MÅNGA BARN =)) Jag har hellre 10 ungar under 15 år än ett gäng hormonstinna tonåringar.....Jaja nu har vi ju bara 5 stycken mellan 20 och 6 år bor hemma....men som läget är idag så räcker det mer än väl....huvudet jobbar ju ändå med övriga 5 och dom 9 barnbarnen....man oroar ju sig ändå....när dom är sjuka osv......så lugnt för att dom blir äldre och flyttar hemifrån det KAN MAN GLÖMMA !!!! Hoppas denna dag kan bjuda mig på lite bättre mående......ska ringa doktorn om Linneas mage......så hon får en tid i Länna.....ska fortsätta på Tuvas tröja....är ju Facebook stickcafe idag.......nu COFFEE =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar