Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 31 januari 2012

Hem Till Gården......

ja jag vet...pensionärsvarning.....men när Ville va liten och skulle sova middag så gick Hem Till Gården på tvn....jag satt ju och ammade honom då och tittade på tvn....vi hade ju bara gratiskanalerna då vi först på senare år skaffat Boxer för att dom större juvelerna vill kolla tv 3 och tv 5....men då har jag fastnat att kolla på det nu också när jag går hemma...Kommer ju ihåg att min farmor kollade på det......fick tag på Länna också för Linneas skull och det är nog stopp i tarmarna så hon skulle testa klyx och om inte det funkade skulle vi höras av oss igen...men hon fick iallafall en tid nästa vecka för sin knäppa mage.......Hoppas det går bra för Lilla Hjärtat på lekis idag....pappan skulle prata med fröknarna om att han skulle slippa skridskoåkningen idag....det räcker ju med att han oroar sig för att gå till lekis ....nu tillbaka till stickningen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar