Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 15 januari 2012

På skidor.....



stackars Ville som fick nya fina skidor i julklapp och ingen snö.....men idag tog pappan och Ville och trotsade vädret......och gick ut och testade skidorna på gräsmattans pudersnö....tokisar....men han hade pinnat på bra.....så hoppas det kan få komma bara lite snö......Nu inväntar vi pappan som är på fotbollsträning i Almunge med veteranlaget....han är ju den som nattar Guldklimpen numera.....Jag ska gå och göra mig något gottit kvällsfika till filmen på 4:an klockan 21.00,The Happening hette den visst.....ja ja till sticklektyr kan det mesta duga.........Åh vad jag längtar till mitt i veckan då alla garner dyker ner i lådan....och det lär nog bli en hel del....4 nystan neon rosa,4 nystan neon grön,4 nystan neon gul,4 nystan orange,3 nystan vit mercan och sist 3 nystan grön mercan........ÅHHHH VA JAG LÄNGTAR...... Nu är jag mer orolig inför imorgon då jag har ett läkarbesök klockan 10.00....Men sen ska jag förbi mitt älskade Tallen och lämna in läkarintyg och Heja på mina arbetskamrater ,tydligen hade jag julklappar stod där och vänta också......spännande =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar