Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 19 januari 2012

Blås Torsdag. .......

Synd att det inte kom mera snö när det ändå snöade i natt......Men blåsa det gör det.....Katten Mimmi satt och skrek ute på trappan så det hördes in för hon ville in ....I dag ska jag bara vila igår va en skitjobbig dag...hela kroppen och såren på halsen va emot mig......Det känns som om jag har en stor klump på tio kilo som sitter fast på halsen.....och tar strypgrep på en..... Hoppas orka sticka lite mer idag.....skulle ju vilja sticka mer än vad jag gör nu ....men orken har inte infunnit sig dom senaste dagarna.......Näpp nu ska jag mysa med Guldklimpen innan han ska iväg....imorrn blir han hemma med mig.....MYS.......och så ska jag ta mig en kopp nykokat kaffe som pappan fixat....KÖR FÖRSIKTIGT

1 kommentar:

  1. Ha en bra torsdag! Sitter på jobbet och dricker kaffe och laddar för att gå upp till skolskjutsarna.....

    SvaraRadera