Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 25 januari 2012

Sen funka det.......




Ja när vi kom tillbaka jag & Emma så hade dom fått min kontrastvätska.....så dom kunde sätta igång med det som jag va där för......Emma fick sitta med ända tills det va dax att starta maskinen....allt gick bra så nu är jag utlämnad med min kropp för bedömning !!!! På gott eller ont.......Hemma blev Mia kvar att passa Ville....Malin fick ta med sig Zacke hem och passa honom.......ja shit va det ställde till det....men det gick ju bra Mia och Ville hade det mysigt och hade varit ute och testat skidorna till och med =)) Sen när vi kom hem så hämtades Zacke hem från Malin och vi käkade (riktig latmat) Knäppkorv med bröd idag.....hade ingen ork att stå och laga mat............Efter lite lek och samvaro så skjutsade pappan hem Mia & Zacke samtidigt som han skulle in på ett styrelsemöte med Fyrishov !!! VILL TACKA ER ALLIHOPA IDAG FÖR HJÄLPEN......EMMA för din hjälp med mig på sjukhuset <3 MIA för din hjälp att passa din Lillebror <3 MALIN för din hjälp med att ta Zacke då Mia inte kunde hämta honom <3 TACK ALLA =) Nu ska jag gå och ge Ville sin gröt sen ska jag gå och sätta mig ett tag....är totalt slut !!! Sen ska jag visa vilken överraskning jag fick med posten idag och som väntade på mig när jag kom hem från Ackis !!!!!

1 kommentar: