Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 januari 2012

Den 21: a Februari kommer jag att få min Dom..........


Jag fullkomligt ryser när jag får brev från Akademiska sjukhuset....det förstör verkligen min dag.....får ont i magen,blir yr,ja känner mig helt orkeslös.....fick hem posten sent idag och va ,va med där om inte ett brev från Ackis.......det första jag såg när jag öppnade va att jag skulle på en provtagning på onkologen på Tisdag...men den måste jag ändra har ju röntgen tid då !!!! Sen bakom den låg ett annat papper med tiden till läkaren på onkologen.....det är väl då jag ska få svar på mina röntgenresultat kan jag tänka mig....om dom inte hittar ngt allt för drastiskt på onsdag....MIN DOMEDAG....känns det som...ja nu satt ju hjärtat och pulsen igång direkt.....blir så uppjagad....allt känns bara sååååå jobbigt..JAG VILL INTE....Kladdkakan som va till eftermiddagsfikat räcker till ikväll också.....Det är det enda Ville vill äta just nu....

4 kommentarer:

  1. Men lilla hjärtat. Jag förstår din känsla MEN det här ska du klara. Det måste bara gå och ha en stor livsgnista du har ju så väldigt många fina barn och barnbarn runt omkring dig tänk på dem. Se ljuset framåt fast det känns tungt, mörkt och eländigt. Det MÅSTE bara gå det finns inget annat allternativ. Lycka till och kram på dig.

    SvaraRadera
  2. ♥♥♥♥Tusen styrkekramar till dej♥♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Kära du våra liv innehåller pottehål och kullestenar. Vissa av oss upplever också raviner och bergstoppar, du hör nog till dem. När du finns i en ravin är det naturligt att det krävs mycket kraft att nå bergstoppen=dina bra dagar.
    Varmt lycka till!

    SvaraRadera