Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 18 januari 2012

Carpe Diem...........


det är något jag börja tänka på nu mer än nånsin efter allt jag fått gå igenom nu och ska gå igenom som jag ännu inte vet vad det kommer att leda till.....är skitjobbigt just nu när man bara väntar på svar.....skraj för röntgen för då finns ingen återvändo.....då ser man all skit som döljer sig någonstans i kroppen....och så ska man kallas in för att få DOMEN.......ucsh vad jag bävar för det besöket....hur kommer man att reagera på svaren man får....känns just nu som om man bara har att leva kvar till röntgen...sen kommer allt att bli kaos.....Ja ja pappan står i duschen Ville myser med oboy,försöker få honom vakna till för att gå till lekis.....Jag ska röja med mitt så gott jag orkar.........sen ska jag fortsätta sticka på "GLADERTRÖJAN" Den kommer nog att bli super läcker.....nopp nu lite kaffe .......

1 kommentar:

  1. Sticka och koncentrera dig på det! Förstår att det är svårt att hålla tankarna bort från det jobbiga du har, men stickningen kanske kan ge dig lite paus från tankar om ditt elände! Önskar dig god tur och lycka till, men det känns så lamt....

    SvaraRadera