Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 23 januari 2012

Det är nästan så man inte tror att det är sant....

Men jag har FÅTT SOVA HELA NATTEN........Pappan fick ta sitt täcke och kudde igår kväll (under protester) och lägga sig inne hos Ville....jag ville inte att han skulle ligga själv när han varit så slemmig och haft det jobbigt natten innan.....så vid halv tolv,tolv.....släckte jag efter att spelat lite Word Feud.....somnade ganska omgående och sov till larmet ringde imorse.....så skönt.....va nog helt slut efter helgens nattpassning med sjukt barn.....men det är så skönt att penicillinet verkar hjälpa.....I dag blir det en lugn dag i Gula Huset,ska ringa och ändra en tid för provtagning som lyckats hamna på samma dag som en av röntgentiderna.....nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan det blir fajt om medicin intaget.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar