Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 15 januari 2012

Mera GLAD !!!!



Mercan finns i ett antal olika melerade färger också
detta garn är så fint att jobba med,såå mjukt.....
Vann även dom två bud jag hade låg på mercangarnerna grönt & vitt också....så himla nöjd för jag brukar sällan buda mer än ngt bud....utan brukar lägga utropsbudet och hoppas på att man får det.......Innan löningen är nu så kan man säkert vinna dom flesta buden......men är det ngt jag verkligen vill ha då kan jag buda upp mig lite....Det vita mercan garnet ska Linnéa ha till sin studentklänning för min Äldsta tjej Malin är superduktig på att virka så dom ska göra ett egenhändigt påhittat mönster i virkat till Linnéa.....ska bli jättekul att följa det där........Och Sara.... blått har jag hemma så om jag får vara vid någotsånär god hälsa så kan jag sticka en till honom i större storlek i regnbågsmönstret.....men som sagt.....framtiden får uttvisa.....har ett par projekt innan det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar