Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 24 januari 2012

Röntgen 1


Ja då va det dax för röntgen 1 idag....Datortomografiröntgen...tror det heter så....men först ska jag till onkologen och lämna prover.....Tycker detta är så himla jobbigt......inte för att jag är rädd att göra röntgen utan för att nu kommer man att se vad sjutton som gömmer sig ...det blir svart på vitt......och imorrn är väl den värsta röntgen av dom då man ser igenom hela kroppen.....och sen ska vänta och få det där SVARET....om det går att behandla eller inte.....men i dag tar vi tag i röntg.1.........Lilla Hjärtat vaknade precis också.....Stackars Philip är jättedålig IGEN.....Pappan ska ringa doktorn så fort dom slår upp dörrarna och försöka få samma medicin som Ville fått.....ja ja  lite kaffe ska jag ta och få i mig nu....höres på eftermiddan.....

3 kommentarer:

  1. Tänker på dej, vännen. Förstår att det är jobbigt men samtidigt är det bra. Nu får dom se vart "skiten" är så att de kan behandla dej så att du blir bra för det blir du!!! Kramar i massor Monica <3

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig idag mamman! Jag tycker att det är skönt att de kolla igenom allt. Inga fler överraskningar nu tack! Och när de hittat vad som döljer sig så kan du börja behandlas, och då börjar ju tillfriskningen! <3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Carola 9- barnsmamma24 januari 2012 kl. 14:35

    Stor kram och hoppas att det blir ett så bra svar som möjligt !!!
    :)

    SvaraRadera