Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 30 januari 2012

Då va det vecka 5.......


Idag är det första dan på över en vecka som både Ville och Philip ska gå till sina respektive skolor....dom fick ju om sin halsfluss nästan samtidigt......men med Dalacin så hoppas jag att vi utrotat bakterierna i deras halsar......just nu sitter pappan och Ville och myser och jag hör hur han gnäller om att han vill INTE gå till lekis....förstår inte varför han ogillar lekis så ...... i lördags hade han ju haft jättekul på kalaset och busat med alla kompisarna så ngt med sina klasskamrater tror jag inte det är.......skulle vilja vara en fluga och va med i lekis lokalerna för att kolla läget.......Näpp nu ska jag ta mig en kopp kaffe och kolla hur det går för Lilla Hjärtat.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar