Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 januari 2012

Det brast..........




tårarna bara forsade....tur att Ville hade Linnea och Tobias hos sig i tv-rummet och kollade på film.........och tur att Emma så lägligt kom hem......fick trösta sin mamma som va helt gråten.....men nu har det lugnat sig lite..........fick en sån läcker kakgömma av Emma i rosa förstås....så läcker.....Emma & Ville sitter och grejar vid köksbordet....tvingade i honom alvedon (Supp) så nu har han kvicknat till lite....ätit en mazarin.....han vill ju inte äta ett dugg....allt är äckligt......nu ska vi kolla på "På Spåret"....sen blir det Skavlan =)

4 kommentarer:

  1. Skickar 100 000 kramar.

    SvaraRadera
  2. Åhh stor stor stor kram! Jag tänker på dig flera gånger om dagen, fast jag inte känner dig egentligen...menändå :)
    Hua för det du har och kommer få gå igenom, och med sjukhusrädsla dessutom. Jag är övertygad om att det kommer att bli bra i slutänden!!
    Hoppas det går bra nu när maken är iväg, det är ju så typiskt att det blir sjukdomar och kaos just då man är själv, tur du har stora tjejer :)

    SvaraRadera
  3. Mamman då! Alla här i gula huset ställer upp för dig, Jag vet hur det känns så om du vill prata så säg till, Jag vill prata lika gärna som du det vet du! älskar dig <3 / philip!

    SvaraRadera