Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 16 januari 2012

Man blir så rörd till tårar när man får sånt här....

Man blir verkligen glad när man ser att man gör goda avtryck bland föräldrar och barn på sin arbetsplats....men jag trivs ju som fisken i vattnet på mitt Tallen och hoppas att snart vara tillbaka där.....jag vet ju att det kommer att göras någon form av behandling av det jag har...antingen en ny operation eller cellgifter,strålning och vad det nu mer kan finnas.......jag vet ingenting om sånt där....där kom strutsen in igen........det enda Pappan fråga va om dom skulle behöva öppna bröstkorgen igen och hur det går till så sa Peter så glatt....Ja men då sågar vi bara av ståltråden igen......shitt....ja ja tur man är sövd.....Iallafall så fick jag så fina ord i kortet !!!!! Tack snälla ni....sånt här gör en såååå glad.....Ni vet ju vilka ni är Familjen På avd RÖD <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar