Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 16 januari 2012

Törs inte............

Fick ju namnet nu på den cancer som gömmer sig någonstans i min kropp......men jag TÖRS INTE googla på det.....får ont i magen bara jag tänker på det.......åhh nu kommer det att bli en sån där jobbig tänkar natt.....tur man har stickningen......och hela tiden tänker jag på min Guldklimp......hörde honom alldeles nyss säga till syskonen ute i köket....där dom snackade ngt om mediciner.....Ville: men mamma ska ju äta mediciner ngn vecka till ..för vi vill väl inte att hon ska läggas in på sjukhuset igen...det sa doktorn idag............Han själv hatar ju att ta medicin....Lilla Gullungen min....han tog in det hos doktorn idag,när han va med ........

1 kommentar:

  1. Önskar och hoppas av hela mitt hjärta att det går att bota din hemska cancer.Skickar en massa styrkekramar till dig <3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera