Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 januari 2012

Mina Gulliga.......Rara.......Goa grannar.....



Dom som känner mig vet hur mycket jag tycker om att få egenhändigt gjorda saker .....som virkat,målat ja det man själv kan göra....i dag kom min Gulliga granne vars barn jag hade som dagbarn för hundra år sedan....(känns det som) nä så längesedan är det inte pojkarna hennes är födda -80 & -84.....Jämngamla med mina....iallafall så kom hon med ett så fint hjärta...Tack Snälla <3 det ska få vara brevid min skyddsängel......jag blir så rörd när jag tänker på allt........Ville han har nog scharlakansfebern.....börjar få röda kinder och febern ligger "bara" på 38,5....så imorrn blir det Farbror Doktorn.......Linneas Tobias är här så Ville är mer än supernöjd...men ngt mer dämpad än vanligt......Linnea lagade middagen idag och det va jättegott....ugnstekt kyckling med ris och supergodasåsen a'la Linnea.....hon är riktigt duktig på att laga mat =)))) nej nu skulle det smaka med en kopp kaffe efter maten.....

1 kommentar: