Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 16 januari 2012

Då va läkarbesöket avklarat....men shit va slut jag blev........




Guldklimpen i bilen hem från Akademiska <3
ja då va återbesöket till Kirurgen och Peter avklarat...allt såg bra ut efter omständigheterna efter den operationen jag fick vara med om....och han berättade hur det kommer att bli nu...dom vill ju inte behandla för sköldkörtel cancern så länge dom inte vet vad Cancer 2 kommer ifrån.....nästa vecka ska jag ju in på 2 röntgenundersökningar och sen tar det normalt en vecka till provsvar och då kallas jag till sjukhuset och kommande behandlande läkare....men Peter skulle fortfarande va med som en av mina doktorer....skönt för jag tycker verkligen om honom,lätt att prata med och väldigt duktig....jag hade tur med att få honom som min läkare......Va sen in på jobbet för att lämna nya läkarintyg då jag blir fortsatt sjukskriven......och fy vad det gjorde ont i hjärtat när jag gick därifrån....tårarna kom i bilen....vill ju inget annat än få komma tillbaka.....shit vad jag längtar......fick med mig några julklappar bla från min arbetsgivare presentkort på Uf....en jättesöt liten skål från barnen på avd Röd.....och en Tänker på dig present från en av föräldrarna på avd Röd ett jättefint skrivet kort och dvd'n med solsidan......ska fota texten i kortet sen blev så rörd av dom orden,hade svårt att läsa det för Pappan i bilen sen......ska bara visa den fina texten .......Sen tog vi svängen förbi Mc Donalds och köpte med oss hamburgare även till sjuklingen hemma........ÅHHH jissus va halt det va på vägen hem särskilt Slavstavägen...där låg det bilar i diket när vi åkte hem......Så alla ni därute KÖR FÖRSIKTIGT det är skithalt.........näpp nu ska jag vila ett tag....blev ju bra slut efter denna resa kan jag tala om =)))

2 kommentarer:

  1. Gå försiktigt åxå....
    KRAM Tänker på dej/er

    SvaraRadera
  2. Himla bra att du inte trillade dit pga halkan! Det vore hemskt om du utöver den j-a cancern skulle ha skadats i en bilolycka också! Skålen är så himla fin, har aldrig sett en sådan. Är den specialgjord?!

    SvaraRadera