Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 15 januari 2012

Då va setet med pippitröja & mössa klara......




ja då va det klart........hoppas den som ska få det blir nöjd......skulle skriva ett inlägg....men då hade surfplattan försvunnit......hittade Lilltjyven i tvrummet med den.....han sitter och kollar Super Mario på Youtube....han är helt besatt av den lilla gubben just nu.....har lovat honom ett Nintendo ds om försäkringen man har betalat i hundra år slår ut.......Fick ett så sött MMS på syskonparet Tuva & Isak....Godbitarna =)) funderar på att fixa hemmagjord pizza till middag idag.....om jag pallar....efter förmiddans röj idag är jag slut......vågen stannade på 46,5 idag......nu väger jag mig samma tid varje dag......men jag ska göra som min syster tipsade....äta många små mål.....istället för få stora...vill ju inte spänna ut magsäcken för då slutar man väl som många tanter i min ålder....som en elefant ....hi hi hi...nä skoja bara....men ska börja som hon tipsat....men inte med dom mängderna du skrev syster....då spyr jag.....blir nog hälften av det.......men det är så konstigt för nu äter jag nästintill som innan op......näpp nu ska jag sticka några varv på Zackes tröja......

1 kommentar:

  1. hej, såg din fina pippitröja har du mönster till den,skall sticka en till mitt
    barnbarnbarn,hon blir ett år ijuli.Svårt få tag iså små mönster.

    hälsning Anna.

    SvaraRadera