Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 1 januari 2012

2012 01 01


ja då har man skrivit tjugohundratolv för första gången......gick i säng efter tolvslaget ville bli klar med en del på stickningen .....det smällde och det dundrade ute som bara den, utav katterna här hemma va det bara stackars Mimmi som va skitskraj och gömde sig i loftsängarna...Larsson vars matte inte va hemma va klistrad vid mig hela kvällen....Linnea till dig vill jag bara tala om att han låg hos mig i sängen hela natten tills larmet gick vid sex då gick han och snodde min hörna i soffan....Pappan och Ville hade bäddat i tv-rummet och bäddsoffan där och hade Nyårsmysigt men dom somnade strax innan tolvslaget.....Pappan fick ju åka två vändor in till stan och hämta barn som ville hem....synd dom inte kunde samordna sig...så det kunde blivit EN vända bara,men tonåringar är ju inte speciellt smarta....har ju en viss erfarenhet av tonåringar.....så idag får vi se vad denna dag har att erbjuda....Lilla Hjärtat låter fortfarande tjock i halsen och han sa att det gjorde ont att svälja,kanske blir ett doktorsbesök. Ska kolla halsen ordentligt sen för nu ligger han och kollar Pippi på rymmen på tv 4.....Jag ska inta dagens första medicinintag och sen ska det väl röjas av här som vanligt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar