Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 3 januari 2012

Fyra veckor sedan......


Ja idag är det fyra veckor sedan jag skrevs ut från 70 f och deras underbara personal...då va det åttonde dagen efter operationen som jag trodde skulle bli så mycket lättare och att jag skulle skrivits ut fem dagar tidigare.....nu blev ju ingenting som jag trott och folk talat om för mig innan......iallafall så har såren på hals och ner till solar plexus läkt ihop väldigt bra...så läkaren P va duktig .....I dag jobbar pappan så jag är själv hemma med alla barn ,men som tur är så har jag Linnea hemma som hjälper mig med Ville om de skulle behövas,för han är ju sjuk han stackarn.....han har iallafall sovit hela natten och jag hoppas penicillinet hjälper honom fort för nu är han ännu tjockare i halsen.....

2 kommentarer:

  1. Hoppas han kryar på sig snabbt!

    SvaraRadera
  2. Så fint ärr det blir! Duktiga de var som opererade. Ditt ärr är ju redan smalare än mitt kejsarsnittsärr, och alla andra med för den delen. :-) Puss på mamman!

    Förresten, du borde ju säga att det var nå häftigare som gjort ärren, typ att du slagits med tigrar eller nåt. Hihi!

    SvaraRadera