Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 2 januari 2012

Vardag igen då.....


Då va det vanlig vardag igen då......just nu är det bara jag och Larsson vakna .....Larssons matte är ju inte hemma så då är han klistrad vid mig igen....hade snott min hörna när jag kom upp i morse och nu sitter han tätt intill mig när jag sitter och skriver.....snart dax för första medicinintaget....sen ska vi kolla hur det är med Ville Plutten idag , just nu sover han.....natten har varit ganska bra för mig ...vaknade bara en gång av värken i axeln/nyckelbenet.....idag hoppas jag mina Gina kläder kommer till utlämningsstället så jag får hämta dom.....är lite nyfiken på hur dom är kläderna.....I går budade jag på mer garn på Tradera hos min favvo säljare....jissus jag kommer snart att kunna bada i garnenystan.....känner mig som Joakim von Anka......jaja det går alltid åt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar