Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 20 februari 2012

5:e och sista intaget.......



åhhhhhh va skönt....ikväll är det dax för det sista intaget av cytostatican för denna gång....då har jag gjort min första behandling för min cancer nr 2.....om ett par månader förmodligen i april är det dax att behandla cancer nr 1....däremellan ska en ny röntgen göras för att kolla hur det står till med "Operation hitta Bettans cancer" och om det gått tillbaka.....eller tom kommit något mera,vilket jag absolut inte hoppas det gjort.......Så ikväll 23.00 intas kur nr 5 så skönt att det är sista på 3 veckor........ I dag har ju Sara och kidsen varit här och lekt och skulle visst återkomma imorrn igen,för lek och skidåkning.....Sara har ju tydligen snöat in på ljust mintgrön och jag hittade garn som jag hade kvar så det kan bli en tröja till Lille Isak i just den färgen....nu ska jag ta och förbereda inför tv tittande....Pappan och Ville ska kolla på James Bond.........Tror jag börjar bli förkyld också mitt iallt elände....bara hoppas man inte blir allt för dålig....orkar ju ingenting så bli ännu mera orkeslös vette katten om man pallar med......Näpp nu kolla att pappan satt på kaffet.....

4 kommentarer:

  1. Yey! Då kan Isak matcha mamman i vår! :-D Kram <3

    SvaraRadera
  2. Sänder lite styrkekramar så här på kvällskvisten ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Hoppas du inte råkar ut för en förkylning nu bara, du får ju mindre motståndskraft när du tar cytostatika. Dåligt immunförsvar blir ju en följd av det. Kramen till dej gumman

    SvaraRadera