Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 29 februari 2012

Inget ingrepp idag......

ja då är jag hemma igen.......två timmar tog det med röntgen (bara den tog en och en halv timme) och undersökning av tandläkaren och snack med min behandlade läkare på onkologen....Det blev inget borttagande av tanden idag....men den SKA VÄCK !!!!!!! Allt måste klaffa med cytostatikabehandlingen,mina värden på blodet,immunförsvar och allt sånt + att jag ska ta penicillin före också.....så dom trodde runt den 15:e mars....och det kommer att bli en liten operation då dom måste öppna upp tandköttet för att komma åt tanden......HUA HUA HUA.....ibland vill man bara försvinna..Nu ska jag vila och kolla på mitt Hem Till Gården och fortsätta sticka...och försöka lugna ner hjärtat som gått på högvarv sen igår kväll...ta lite näringsdryck...

1 kommentar: