Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 27 februari 2012

Mitt allt hemma......




jag vet att jag skriver mycket om min Lilla skatt...... men han är min sistfödda unge...lika speciell som alla andra ungarna mina...lika speciell som den förstfödda.... Jag vet att med honom så är det slut på alla mysiga bebisar i magen,planeringen inför den som komma skall,den super mysiga amningen och att få snosa på sin alldeles egna lilla bebis.... Och sen ger han mig nu när jag befinner mig i mitt livs kris ....GLÄDJE & LYCKA....Han är en riktig SOLSTRÅLE.....Bara att få snosa in hans doft gör mig lugn....Just nu betyder han allt för mig...

4 kommentarer:

  1. Och jag som bara har en förstfödd och en sistfödd! ;-) Puss på mamman!

    SvaraRadera
  2. KRAM Tur att du kan se glädjeämnena omkring dej!

    SvaraRadera
  3. Njut av alla goa minnen från när dina barn var nyfödda! <3

    SvaraRadera