Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 22 februari 2012

Förkyld...ja tackar jag......


shit så blev jag förkyld också....jobbigt i natt vakna flera ggr och va tjock i halsen......när larmet gick så ville jag inte vakna......tänk jag som gladeligen för ett halvår sen studsade ur sängen kvart i fyra på morgonen......nu vill jag knappt gå upp längre...man vet hur skit man kommer att må under dan.....Har en liten kille som ligger och myser här i soffan med mig just nu.....idag ska dom åka in till Fyrishov och bada ett tag....Sara och kidsen ska också med.....Julia blir hemma och barnvaktar mig....jag ska ägna mig åt stickningen och kolla på Hem till Gården =) och kanske kolla in sidan Bellvins garn idag när jag får det lugnt hemma....fanns ju så mycket fina garner där.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar