Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 15 februari 2012

Trösterskor......



Ja här avlöser trösterskorna varandra...Emma har ju varit hela långa dagen med mig pratat och tröstat och bara funnits till... och efter hon hade gått vid 21.30....Så bara kommer eländet tårar igen precis då,ringer Min Lilla Syster Yster och hörde hur ledsen jag va.....så hon kom in och prata en timme....och jag kände mig lite lättad....så jag hoppas det håller sig lugnt nu över natten.....Tack Älskade Syster.....nu kollar jag nyheterna ett tag innan jag ska släcka för natten....och vakna till en ny eländig dag.....I morgon ska Mia vara här med mig ..........Hemma hade dom haft besök av en liten bock....

1 kommentar:

  1. Åh gumman vad jag lider med dej. Hoppas du får lite sömn i ögonen inatt, O lycka till imorgon gumsan. Kommer tänka på dej, så mycket det nu hjälper dej=). Kramkram<3

    SvaraRadera