Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 13 februari 2012

Måndag förmiddag......



Va en jobbig eftemiddag i går...dom där jobbiga stunderna kommer oftare och oftare......känner hur allt bara raseras,mest inombords....är så mycket tankar som far omkring....mycket man hör på tv och radio som också startar upp oron....som tur va kom ju Emma ut och styrde upp mitt uppjagade jag......men det är ju också eftemiddagarna som är jobbigast för mig....det är då alla tankar kommer,jag är matt,svag och vinglig.....natten har jag nog sovit 50% av en natts sömn....men det är lättare att ligga på vardagsrumssoffan än i sängen.....får panik när jag lagt mig där......nu ska jag inta min morgondrink och sen en kopp kaffe....sticka lite på Isaks tröja.....

2 kommentarer:

  1. Tittar in för att ge dej en styrkekram via nätet.
    Hoppas att du får någon form av besked från din doktor,ovisshet är det värsta som finns.♥♥♥

    SvaraRadera
  2. En styrkekram kommer även från mig! Du har stor tur som har så många nära och kära omkring dig, det är ovärderligt, men jag hoppas också att du får/begär "proffessionell" hjälp i detta. Alla tankar och funderingar, speciellt när man har många barn att leva för, kan man omöjligt klara av att bära och hantera själv. Det viktigaste - familjen - i all ära, men jag tror det kan vara nödvändigt att vädra sina tankar och sin oro med någon utomstående med erfarenhet.
    Varma kramar från Anneli

    SvaraRadera