Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 27 februari 2012

Då va det klart......

Då va det lättaste att göra denna vecka gjort....lämnat 8 rör blod för inspektion....Fy katten va det tar på krafterna nu är jag heeeeeelt slut.......och då är jag ensam hemma,tycker det är så läskigt nu när jag mår som jag gör.......tur man har Syster Yster & Faster boende så nära som dom gör.....kan komma hit på två minuter om det är ngt....ja ja jag får kolla nyhetsmorgon nu och  invänta Hem till Gården....Sticka lite ska jag försöka orka med också...Sen hoppas jag att det går bra för Lilla Hjärtat på lekis idag...han va inte glad imorsse och det svider i mamma hjärtat att se honom sån.....men dom säger ju på lekis att han leker och har så kul sen när pappan gått.....nu lite näringsdryck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar