Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 14 februari 2012

Ny dag..........

Och man bara hoppas att man ska slippa må så himla dåligt......kollade klockan vid tre inatt och sen har jag nog sovit fram till nu vid halv åtta.....pappan serverade macka och kaffe innan han for iväg för att skjutsa Ville till lekis...HAN VILL INTE GÅ DIT.....och det är så jobbigt  att höra honom va så ledsen ,och att pappan ensam måste ta den jobbiga grejen med honom för jag klarar inte av att ta konflikter för då brister det....tycker ju synd om honom samtidigt som jag vet att vi gör honom en björntjänst att hålla honom hemma......nu skulle pappan bli kvar en stund med honom och sen hämta honom tidigare......Linnea barnvaktar mig för hon börjar senare idag........nu ska jag försöka göra morgontoaletten......ta mig en kaffe till......och genomlida ännu en dag..........

1 kommentar:

  1. Mamma, det är ju så viktigt med sömn och mat. Det är ju två livsviktiga behov! Bara du får ordning på det så kommer du känna dig bättre, jag vet ju hur deppig jag känner mig när jag inte får sova för mina bökiga kids, och jag sover ju ändå mycket mer än dig! Du är ju våran super mamma och stor bitchen. ;-) det här fixar du bara du kan göra så att du kan må så bra som möjligt för att orka, och då måste man få i sig energi och sömn!

    Puss på dig mamman!

    SvaraRadera