Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 27 februari 2012

Vad tittar du på.....


frågar pappan mig.....Familjen Annorlunda säger jag....åhhh nä fy säger pappan,han tycker inte om att titta på röran med alla barn...det har jag nog av själv säger han,så han fick titta i tv-rummet på det ungarna tittar på hi hi hi hi...Linnea har suttit med mig och virkat koncentrerat sen hon kom hem från skolan.......Jag blev klar med nr 6 i mösstillverkningen och nu har jag börjat med en Jordgubbsmössa......sen ska jag göra en mössa i vitt&cerise till en liten Selma.......försöker att lugna ner nerverna inför morgondagens undersökning....tycker sånt där är så äckligt...hua......näpp fortsätta på mössan ....

2 kommentarer:

  1. Jag unnar dig att se hur andra med många barn har det! Det kan nog vara så att du får idéer och inspiration eller så tänker du att du har ovanligt snälla o väluppfostrade barn. Det är en stor prestation att klara många barns vardag och uppfostran!
    Jag hoppas att du har stor tur med undersökningen idag!
    <3

    SvaraRadera
  2. Jösses, vad många mössor du gjort - jättefina!!!

    SvaraRadera