Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 25 februari 2012

Ny väntan. ....fast mycket TREVLIGARE =)



ja jag väntar på Melodifestivalen....är så nyfiken på Charlotte Perrellis låt....är ju lite förtjust i henne,har följt hennes blogg nu i några år och upptäckt att hon är en väldigt rar tjej...helt normal småbarnsmamma.....I dag har pappan veckohandlat och köpte då med sig färdig grillad kyckling och potatissallad till middag....dög väldigt bra,riktigt gott =) Jag har hängt i min soffhörna och börjat sticka små mössor...som sen ska säljas , hoppas jag =)  Har hjälpt till med tvätten idag ...gör mina små utfall och grejar lite ...sen måste jag vila ett tag.....fattar inte varför det aldrig ger med sig......Senare ikväll efter Melodifestivalen blir det Bond och "Die another day"....Är lite förtjust i Brosnan.....mums........

1 kommentar:

  1. JA tycker de är skit.... Vi är en av världen bästa producenter av musik och artister.... Och så har vi en uttagning full av föredettingar, författade, skådisar..... Men hallå!!!!!

    SvaraRadera