Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 16 februari 2012

Min utsikt....Studenternas i Uppsala....



har jag som utsikt från mitt rum......Röntgen gick bra....Har ätit lite middag,kassler med blomkålsgratäng och potatis.....ingen höjdare...käkade upp kasslern.....Mia och Julia har varit här hela eftermiddan........Mia åkte nyss för att åka hem och ta hand om sin Zacke.......Påbörjar min tablett behandling i kväll.....och imorgon är det samtal med läkaren på eftermiddan och får väl då reda på röntgensvaren......så får vi se om det blir hemgång då,imorrn eftermiddag........Väntar upp pappan om en stund......

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du får åka hem över helgen!

    SvaraRadera
  2. Håller en hård tumme för att allt ska gå den rätta vägen. Skickar massor med kramar till dej. Monkan från FB.

    SvaraRadera
  3. Intet är som väntans tider,brukade min gamla mamma säga.Hoppas att du får åka hem till helgen,och att du får må bättre.♥♥♥

    SvaraRadera