Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 26 februari 2012

Ha ha ha ha

Bond idag med...han är knäpp VillePlutten just nu går "Ur dödlig synvinkel" med Roger Moore...Jag frågade honom igår varför han är så förtjust i just Bond...och då fick jag till svar...Det är ju inget blod med..,sen är det såååå häftiga bilar och konstiga farliga gubbar...det svaret fick jag......Själv va jag trött igår och släckte av tvn mitt i Bondfilmen på fyran.....hade sådär lagom svårt att somna....men blir då väckt klockan 01.00 Av en tonåring som står och bankar på ytterdörren ngn hade låst och tonåringen hade ingen nyckel !!!!!! sen va den Lilla Härliga Tonåringen lite berusad också...SKITUNGE.....ja ja ete tonåringen kommit isäng så va det ju skitsvårt att somna om ....då kom alla dessa tankar om all skit,död och att jag inte orkar hjälpa till här hemma...så då va det många tårar som kom....till slut måste jag ha somnat för när larmet gick så sov jag.....Det är så jobbigt att bli väckt och sen försöka somna om igen då kommer alla tankarna.....Pappan har serverat macka och kaffe...så nu ska jag försöka orka ta mig och rengöra tosletten och bänkarna i kök...dammning står på schemat idag också...pappan ska få damsuga.....sen ska jag fortsätta på mina små mössor.....

2 kommentarer:

  1. Jo dom kan de där tonåringarna..... Kommer aldrig att glömma när en rymde... D var ett långt dygn innan vi hittade dem...
    Ta de lugnt idag. Dammet finns kvar till en annan dag!KRAM

    SvaraRadera
  2. Stökigt är det när man inte får sova på natten...men skönt när tonåringar kommer hem trots den sena timmen.jättefina mössor du gör ♥♥När jag ser alla mössor så påminner det mej om förra året.
    Då satt jag och bearbetade mitt"monster i buken"med stickning/virkning.Det fungerade ganska bra för mej.Styrkekram till dej♥♥♥♥

    SvaraRadera