Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 29 februari 2012

Nerverna har börjat lugna ner sig.........


Shit va hjärtat har jobbat idag....men det lugnade ner sig på eftermiddan då jag va så pass att jag kunde hjälpa Linnea fixa middan som hon valt....Det blev hemmagjort potatismos och stekt korv.....Fick hem mitt Lilla Hjärta som även idag va på strålande humör......Idag när jag kollade efter garn då hittade jag ngt jag totalt glömt bort....att jag en gång beställde mönster och garn för att sticka min Disney favorit Nasse.......har även hunnit klart med Hjärtemössa nr 2 och fortsätter med 3:an.......skönt att i morgon är en ledig dag utan ngt inbokat möte med läkare eller dylikt SÅ SKÖNT =)

4 kommentarer:

  1. Åååh.... du har Nasse!!! Den har jag sökt efter, blir ju avundsjuk. Ångrar så att jag inte köpte den samtidigt med Puh, Tigger och Ior, för nu finns de inte att få tag i... Suck!!
    Mössorna är jättefina! Du gör så mycket fint, blir inspirerad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har sökt tiger stickmönster med. Vill du dela med dig av tigers stickmönster?

      Radera
  2. har du lust att dela med dig av nasse mönstret?

    SvaraRadera