Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 17 februari 2012

Hemma.......



på gott & ont......blir ju så slut bara man kommer innanför dörren....nästan så man mår illa....men det har gått ganska bra....har installerat mig i min soffhörna igen....har vattnat lite blommor och startat en maskin med tvätt.....pappan och Linnea har varit och handlat....medans som Ville sa...JAG VAKTAR MAMMAN JAG=)) Lilla Älskade Ungen.... Han va glad att mamman kommit hem med plattan igen....men sa jag är du inte glad att jag är hemma då???? Jodå det va han också.....så han har suttit med mig i soffan och myst....nu ska jag kolla på " På Spåret" med min favorit kille Niklas Strömstedt.....och sticka lite.....klockan 22.00 är det dax för ...inte må illa tabletten....och klockan 23 cytostatica tabletten.......sen sova.........

1 kommentar: