Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 21 februari 2012

Tisdag.......

igår kväll tog jag då sista kuren av den första cytostatika behandlingen i mitt liv....hade somnat som en stock sa pappan,för snarkat hade jag gjort så hela huset skakade...vaknade ngn gång i natt och när Tim kom in i morse...Vaknade med molande huvudvärk....har ju ngn konstig känsla i huvudet....hoppas att jag snart får komma iväg på min skallröntgen är ju så himla orolig för om man har ngn skit i skallen också.....Pappan har serverat mig en macka och en kopp kaffe...mådde illa när jag vaknade.....Idag blir jag nog klar med Isaks kofta också...sen ska jag ju göra en i garnet jag hade kvar i ljust mintgrön ...Men det va bra drygt Himalayagarnet...tre nystan räckte till en kofta och en tröja i storlek 9 månader...klart värt sina pengar...Känner mig lite nere idag.....vill inte må så här......Näpp nu ska det städas toalett och torkas av bänkar och ytor i köket gäller att passa på ,på förmiddan medans jag har någorlunda ork....för på eftermiddan då är jag helt slut........Pappan ska få damsuga....Ville han kollar på James Bond ...fattar inte att han fastnat så för dom filmerna.....och dessutom med engelskt tal så han fattar ju inte vad dom säger heller ju.......

2 kommentarer: