Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 26 februari 2012

En jobbig vecka......

framför mig.....när man inte har orken att göra ett endaste dugg så blir det man ska göra desto jobbigare + att man har skräck för visa saker......så schemat för denna vecka ser ut så här....
Måndag: åka och lämna prover inför nästa cytostatikabehandling + inför tandläkarbesöket..
Tisdag : in till öron,näs&halsdoktorerna för att medd kamera (genom näsan) se hur det ser ut efter den STORA operationen....puh avskyr sånt !!
Onsdag: Käkkirurgen på Akademiska för att ta bort min fuling till tand...och jag är LIVRÄDD !!!!
Torsdag: återhämtning efter tandläkarbesöket !!
Fredag: Skallröntgen
Det är vad jag vet att jag ska göra denna vecka än så länge !!!

1 kommentar:

  1. Du behöver massor med styrkekramar♥♥♥♥♥♥
    Verkar att bli en jobbig vecka.

    SvaraRadera