Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 28 februari 2012

Åhhhh jag vill inte......



åka in till Tandläkaren imorrn.......Men det är väl ett måste......vill ju inte ha några infektioner eller inflammationer nu då jag går på cytostatikabehandlingarna,det kan ju sluta illa..... Kvällen har varit lugn....har stickat klart ännu en Jordgubbsmössa idag så nu är dom två...har även börjat på en av mina Hjärtemössor....ska försöka göra några stycken i olika färnyanser..... Håll tummarna hårt i morgon och täbk på mig...så jag slipper få det jobbigt och svårt eftersom jag ska göra min röntgen på Fredag av skalle & hals.....den får jag inte missa eller skjuta upp då det är såna väntetider dit......

2 kommentarer:

  1. I Myrbo håller vi tummarna hårt.....

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar till dig! <3<3<3
    Varma hälsningar Ingrid

    SvaraRadera