Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 25 februari 2012

Tråkväder.....

Ruggväder ute idag.....Ville han har börjat dagen med en Bondfilm han....hörde hur pappan frågade honom om han skulle kolla på Bolibompa....NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ det är ju för småbarn hörde jag honom vråla.....det roliga är ju att han gillar Bond med Roger Moore bäst......Jag intar dagen första kaffemugg...och en macka som pappan serverat....tog ju sköljmedlet där i går kväll för att ta bort bakterier i munnen innan jag ska till tandläkaren och shit va jag fick ont i tungan av det......Annars ska det veckohandlas här idag....vi har ju fortfarande ingen bil då den är inne på verkstaden efter krocken som pappan och Emma va med om dagen jag skrevs ut för en vecka sedan.....skulle ju fått bilen i går men dom va inte klara ännu...så nu hoppas vi få den i början på veckan....som tur är har ju Pappan fått låna Simons bil tors & fre. Men nästa vecka ska ju jag till Ackis nästintill varenda dag så vi behöver ju verkligen bilen....I går kom Ville och satte sig för att spela sitt spel och helt plötsligt så frgar han mig:::: Kommer du att dö mamma ?...Va sa jag.....Varför frågar du så ? Nä jag bara tänkte säger han.....Vad svarar man på det som allt är just nu....Nä det ska jag inte sa jag...inte vad jag vet iallafall....Då säger han Bra då vet jag......

1 kommentar:

  1. Gullplutten ♥♥♥.....barn är så raka med sina frågor...Han blev nöjd med svaret.Det behövdes inga mer förklaringar.Styrkekram till Er ♥♥♥♥

    SvaraRadera