Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 23 februari 2012

Linnea barnvaktar....

i dag ska pappan jobba och Linnea blir den som barnvaktar mig & Ville......Fick iallafall en tid hos tandläkaren klockan 16.00 Men är ju så himla skraj ......och sen nu när jag inte kan ligga på rygg som folk heller så är det ju så himla jobbigt....fy att allt ska ske på en gång blir så less på allt....Men kul att höra att Victoria fått en liten tjej....så glad att det blev en tjej...då kommer kvinnorna ta över Sverige ...hi hi hi.....nu ska jag försöka orka gå och ge Ville lite gröt i magen.......och Linnea har lovat dammsuga.......sen ska jag sätta mig och sticka lite på Isaks tröja...blev ju klar med bakstycket i går kväll...sen ville Malin att jag skulle sticka upp lite jordgubbsmössor i olika mönster och färger till ngn marknad i April....så det kan ju va lagom göra sen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar