Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 24 februari 2012

Så skönt......väntan över.......


skönt nu är allt klart med tanden....käkkirurgavdelningen hörde av dig + avd jag låg på....jag ska ta ännu ett prov på Måndag för att kolla så jag inte har ngn infektion i kroppen....sen fick jag en tid på Onsdag hos käkkirurgen på Akademiska.....skönt då vet man iallafall även om jag är så skraj så skraj.....men fick ingen penicillin i förebyggande...men dom om några borde ju veta vad dom gör.....ska be pappan köpa med sig munsköljet Corsodyl från apoteket som är bakteriedödande,fick tips av äldsta dottern Malin om det.....Ville hsn hänger med mig nu påä eftemiddan,surfplattan måste laddas så han va så illa tvungen att sitta här med mig.....Älskade Lilla Hjärtat.....Linnea och han va ute på förmiddan och då va även Ludde och Sofia med ute ett tag...Ludde hade smitit bort till Anna's och kommit med en matlåda med köttbullar i truten....knäppa hunden.....men vem lägger matlådor ute ha ha ha.....en genomskinlig med blått lock va det......näpp nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en chokladboll tror jag.....fick faktiskt i mig 3 knäppkorvar till lunch.....pappan ska ju laga gomat till middag idag......så nu måste jag ju snart börja GÅ UPP I VIKT !!!! faktiskt så tror jag att jag gått upp några hundra gram.....

1 kommentar:

  1. Skulle med glädje ge dej 10 kg om de var möjligt!!!! De skulle vi må bra av båda två *ler* KRAM

    SvaraRadera