Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 27 februari 2012

Ja då va det eftermiddag.......


och nu väntar jag hem Lilla Plutten om en timme lite drygt......Sitter och stickar på en ny mössa nr 6.....Julia och Philip kom hem mitt på dan så nu är jag inte själv längre..skönt...även om dom inte sitter vid mig så hör jag iallafall hur dom grejar med sitt...är så jobbigt att vara själv...men jag vill inte ha ngn som sitter och kollar mig hela tiden.....blev klar med ännu en mössa nu på förmiddagen.....Linnea va gullig och dammsög hela huset när jag va och lämna proverna mot att pappan skulle skjutsa henne till skolan !!!!!!! Smart byte...så jag bet ihop och torkade golven....skönt att ha rent i sitt hus =)......Ska ropa på Philip att fixa en kopp kaffe tror jag.......

1 kommentar:

  1. Rätta takterna. Va ska man med bra till om man inte får köra med dem *ler*

    SvaraRadera