Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 22 februari 2012

Sen middag.....


blir det idag ....då dom kom hem från Fyrishov när klockan va fem....vi käkar ju middag vid fyra annars så idag är det väldigt sen middag.....Ville hade beställt pannkakor och makaroner för han äter inte Svistamackor som pappan fixar i detta nu.....Fick röntgentid för min skalle också...nästa Fredag....Och så MÅSTE jag till tandläkaren imorgon...för nu gör det ont i den sabla tanden .....och jag som verkligen avskyr tandläkaren....har riktig tandläkar skräck.....och det kan man ju tacka tandläkaren i Knutby för som man gick till på lågstadiet....någon värre människa tror jag aldrig jag träffat....han skrämde fullständigt slag på mig....tur att läkare och all vårdpersonal nu för tiden får lära sig om människan som kommer till dom också...att det finns dom som är skitskraja.......Fick iallfall en bild på liten Zacke i badet idag...Mormor lilla kille....

2 kommentarer:

  1. De finns många tandläkare som skrämt livet ur folk!!!! HUVVA!!! Vår gick under namnet Hitler... Tur att du får röntgen så pass fort. KRAM

    SvaraRadera
  2. Skönt att du kommer till röntgen så snabbt.Det är jobbigt och vänta...när man inte var nånstans det "tickar på" i kroppen.
    Det där med hemska tandläkar minnen....det har säkert mång,många.
    Styrkekram ♥♥♥

    SvaraRadera