Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 15 februari 2012

78 D. .....

I dag ska jag läggas in på 78 D igen för att förberedas för gammaröntgen som ska göras i morgon på eftermiddan......sen om allt går enligt planerna ska jag påbörja min  behandling mot cancer nr 2......Emma kommer att vara med mig idag eftersom jag är så yrslig och konstig....och Mia ska komma upp imorgon..... Ville kom iväg till lekis idag under protester men lite mindre än igår......Vad det har snöat .....sitter och kollar hur det yr utanför fönstret.....Usch ja mår inget vidare.....Orkar ju ingenting.......näpp u ska jag inta min näringsdryck en kopp kaffe....sticka lite kanske.....innan vi ska åka vid kvart i elva och hämta Emma.....Håll tummarna för mig...just ja idag klockan 14.00 skulle min läkare och hjärtdoktorerna ha ngt möte om mitt hjärta......åhhhhhhh.........

6 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar och tår för dig idag och framöver! Lycka till!
    Mvh, Anneli

    SvaraRadera
  2. Vi håller alla våra tummar i Myrbo. Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir en tuff dag i dag ojoj...Håller tummarna och tänker på dej i em.Hoppas,hoppas att doktorn har lite positivt att berätta.♥♥♥KRAM.

    SvaraRadera
  4. Håller också tummarna för dig.
    Kram och lycka till!
    Ellenor

    SvaraRadera
  5. Elisabeth! Det var länge sedan vi träffades, men vi vill vara med och hålla tummarna.
    Önskar dig allt det bästa.
    KRAM
    Kerstin, Helene och Peter

    SvaraRadera