Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 19 februari 2012

Tankar......

I går kväll innan ögonen slog igen så tänkte jag på den där dan när jag tappade plomben eller tuggade ur den med tuggummi...den 2:a september 2011 ......från den dan så förändrades allt.....som att vända på en hand,från natt till dag......så fort allt gick neråt från den dan....dagen innan som va en helt vanlig dag...man kan fortfarande inte förstå allt ..... och nu går man på en behandling för en cancer vars modertumör man inte hittar.....och så ska ju behandlingen för sköldkörtelcancern göras också....och den operationen som tog nästintill sju timmar som skulle tagit en och en halv timme....sen ska jag ju på skallröntgen också eftersom jag känner mig så konstig i huvudet.....vill ju få bort all oro om att det skulle vara ngt i skallen också......I dag fyller svärsonen Simon 29 år men orkar tyvärr inte åka och gratulera honom...Så det som står högst upp på min önskelista just nu är att få tillbaka lite av min energi jag hade förut......Näpp nu lite coffee.........

1 kommentar:

  1. Klart ni inte behöver komma och gratta, det hade vi inte räknat med! Vi räknar med att du är fit for fight för 30 års partaj om ett år istället! ;-) kram!

    SvaraRadera