Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 25 februari 2012

Vill mer än vad jag orkar......

Duktiga pappan.....fick ta över Linneas jobb i dag ...dammsugningen....och tyvärr så måste jag  säga att Linnea är ju mycket noggrannare än vad pappan är !!!! Men nu är det gjort och jag bet ihop och torkade av golven efter....så nu är jag helt slut....är så himla less på det här..... när man inte ens orkar skura golven utan att få blodsmak i munnen......  i går kväll blev jag klar med Isaks tröja ....så nu har jag påbörjat att fixa några mössor till marknaden som Malin ska stå på....tänkte göra lite olika roliga färger och den traditionella jordgubbs/blåbärsmössan......nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen är det dax för näringsdrycken...

1 kommentar:

  1. Snälla söta, har inte skurat några golv trots att jag kan... Så ta det lugnt! Jag har förresten sett en sån mössa som du stickar men med spermier på!!! Han( ja faktiskt) som stickade den var barnmorska. Det tog faktiskt ett tag innan jag kom på vad det var. Riktigt roligt.
    Kram Monica

    SvaraRadera