Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 16 februari 2012

Om ca 20 minuter.........



ska jag inta mina första tabletter mot cancern man inte hittar.......behandlingen mot sköldkörtelcancern ska förmodligen göras/påbörjas om två månader.....så nu får vi se hur det går...satt och kolla på tv när det börja blinka blåljus utanför.....kul att det händer lite polisutryckningar precis utanför fönstret.......har stickat på för fullt i kväll på Isaks tröja och det kommer bli så fin....bara en halv ärm kvar nu....näpp nu ska jag spela lite Word Feud innan tablett intag och natti natti !!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att behandlingen funkar till fullo, och att det snart visar sig vad det är ni behandlar!!
    Stor kram:)
    Jag heter Crola på wordfeud om du vill spela:)
    Kanske inte hela nätter men ett ord då och då blir det, igår lade jag Bullen och fick 351p :)

    SvaraRadera
  2. Vilken flax att du kan sticka! Tänk så många timmars terapi det ger + snygga tröjor till familjen din!

    SvaraRadera