Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 28 februari 2012

Stämbandskontroll

Ja då va jag hemma igen och det gick bra...alltid läskigt men det gick över förväntan bra....Det tråkiga som blev bra var att när jag ska kolla på lappen för portkoden så ser jag att jag hade tid 9.40 och jag som trodde det stått 09.00.....skit men vi gick upp ändå för vad göra liksom....men då när vi kom upp så hade inte patienten som skulle vara där till 08.50 kommit så jag fick hoppa in i stället....snacka om service...Så jag va klar innan den tid jag TRODDE att jag hade...så skönt....så 09.05 satt vi i bilen på väg hem igen......nu är jag trött,trött och åter trött....så nu blir det vila ett tag.....hann sticka på jordgubbsmössan ett tag innan jag åkte imorse.......så den ska jag faktiskt jobba lite på nu......

1 kommentar:

  1. Otroligt läckera färger, finns inte finare än jordgubbsmössan! Du får väl ta livet en dag i taget och jag kom just ihåg ett gammalt ordspråk, ursäkta om jag är otrevlig.
    Så länge de finns liv, finns det hopp.
    <3

    SvaraRadera