Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 1 februari 2012

Kallt ute.......


Ja -14 grader ute ....brrrrr .....men förra vintern va ju dock ännu värre när man gick iväg till jobbet på morgonen vid 04.45 och det va närmare -30.....denna vinter har jag ju inte fått gått iväg till mitt Tallen.....saknar dom så därinne......Börjar bli lite jobbigt nu att bara gå här och vänta........Fick skriva detta inlägg på stordatan då ngn liten tjyv snodde min surfplatta.....shit va jag är glad att jag fick den.....helt underbar....snabb och lätt att kolla runt på nätet....spela lite spel och greja....Helt suverän......Har sovit oroligt i natt....vaknat ofta....vet inte varför......Ja ja det är ju bara gilla läget......Ska fixa lite här när Pappan & Ville åkt iväg.....Philip & Julia har sovmorgon så dom ska jag försöka tjata upp...kul = NOT.....finns inget jobbigare än väcka dom där......Sen ska det kollas på Hem Till Gården =)) Och stickas på ärmarna till Tuvisens tröja.....vill ju hinna klart med Ericas tröja också........Ska det bli en kopp kaffe nu kanske ???? Pappan har ju kokat nytt nu på morgonen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar