Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 1 september 2013

2-årsfika för lilla Ronja. .....

kom upp sent i mina mått räknat idag.....men lilla Ebba hade en skriknatt i natt,så det behövdes en sovmorgon......hoppas att hon för Linnéas skull sover inatt......sen har dagen gått i full rulle....Pappan rullskidade med Team Sportia på förmiddan.....sen åkte han med Linnéa och Tobias för att titta på en lägenhet dom kanske ska köpa...direkt när dom kom hem så va det till att fara iväg in till Micke m familj och gratulera Lilla Ronja som fyllde 2 år igår...... och sen for pappan iväg på fotbollsmatch med veteranlaget....jag va helt slutkörd efter middan och satte mig en stund för att sticka och invänta Wallander,hann natta Ville och läsa saga innan W började....men orkar inte fortsätta titta efter tv4 nyheterna,jobbigt när det blir ett avbrott sådär mitt i filmen....då ger jag upp.... fixade en bild på bluffis 27 en barnbluffis i turkosa nyanser.... Usch va kallt ute nu bara 7 grader.....löven har rasat av från björkarna idag....gräsmattan är helt gul...lite tråkigt..... men det kommer vi ju inte ifrån...att det kommer en höst,alldeles snart......och ett läkarbesök där jag får veta hur det blir med min framtid....pest eller kolera,för ngt annars törs jag inte tro på....ö Nu är det iallafall dax för cellgiftet........... och Word Feud...... Önskar er en God Natt

3 kommentarer:

  1. Hejsan håller både tummar och tår för dig till på onsdag, jag känner dig inte men har berörts mycket av dig. Hoppas att du får sova i natt det behöver du God natt Yvonne

    SvaraRadera
  2. Så söt flicka.
    Javisst blir man less att det ska vara avbrott när man ser film på 4,an... :(
    Tycker så synd om dig, jag har inte ord för hur synd jag tycker om dig. Jag har en nära kompis som också har cancer o jag ser ju hur hon har det o vad hon lider... Hoppas beskeden hos doktorn ska vara positiva.
    Tänker på dig & är glad att vi är vänner på facebook.
    Jag beundrar dig verkligen... Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag känner dig inte, men förundras över hur du orkar ta vara på livet trots din tuffa situation. Håller alla tummar och tår för dig! Tack för att du delar med dig och fortsätt tänka positivt!
    Hälsningar från en av landets alla sjuksköterskor

    SvaraRadera